Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2013 12:07 - Аз на сутринта ще изтрезнея, а ти к'во? :D
Автор: inkata10 Категория: Забавление   
Прочетен: 538 Коментари: 0 Гласове:
0



 Митничар се връща вкъщи по-рано. Жена му гола в спалнята. Притеснена. Той:
- Тук има мъж! Казвай къде е?
Тя отрича. Той вади пищова и тръгва да търси из апартамента. Поглежда в кухнята:
- Тук няма никой.
Поглежда в банята:
- Тук няма никой.
Поглежда в гардероба - отвътре една трепереща ръка подава 200 евро. Митничарят ги взема и казва:
- И тук няма никой.



В супермаркета...Малко момиченце минава на касата в супермаркет, носейки 6 бири. Загрижена продавачката я пита:
- Момиченце, няма ли да ти е тежко да ги носиш всичките тези бири?
- Абе и аз се чудя дали да не ударя 2 още тука?




Мъж се простудил, лежи в леглото и пита жена си:
- Скъпа, ако умра, ще плачеш ли?
- Не се безпокой, скъпи, разбира се, че ще плача...Нали знаеш, че плача за какви ли не дреболии!




Вървят Мечо Пух и Прасчо из гората. Прасчо пита:
- Пух, къде отиваме?
- Да колим прасе.
- Хм, а ако прасето опита да избяга?
- Ще те избягам аз тебе…




Мъж и жена ще правят секс, но нещо не се получава.
Мъжa:
- Много си грозна, за това е…
Жената:
- Не, ти си много пиян затова не ти става…
Мъжа:
- Да, ама аз на сутринта ще изтрезнея, а ти к’во?

 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: inkata10
Категория: Забавление
Прочетен: 103092
Постинги: 111
Коментари: 4
Гласове: 75
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930