Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2013 08:37 - Свършвам, плюе и тръгва! :D
Автор: inkata10 Категория: Забавление   
Прочетен: 572 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Грък, сърбин и румънец хванали златна рибка.
- Искам в България да изригне вулкан- казал гъркът.
- Искам в България да стане наводнение - казал сърбинът.
- Искам в България да стане земетресение - казал румънецът.
- Готово!- казала рибката.
Гледат насред Солун изригнал вулкан, Белград- под вода, а Букурещ- изравнен със земята.
- ЗЛАТНА РИБКЕ, КАКВО НАПРАВИ ?!!!!
- ОЛЕЕ! ГЛЕДАЛА СЪМ СТАРАТА КАРТА :D





Млад моряк, след няколко месечено плаване загорял за секс и попитал боцмана:
- Боцмане, може ли да помогнеш с нещо?
- Мога! Срещу 200 долара готвача-китаец е на разположение.
- Ама как?! Цели 200 долара и то за китаец?!
- Ами, виж момче:
... 100 долара са за капитана, защото хич не ги обича тия работи;
50 долара са за мен, защото и аз хич не ги обичам тия работи;
и по 25 долара давам на двама здравеняци да държат китаеца, защото и той хич не ги обича тия работи!





На зъболекарския стол стои жена на ревнивец!
Мъжът, се скъсва да й звъни, а тя с разчекната уста няма начин да му 
вдигне. След поредното влудяващо звънене, на зъболекаря му писнало, 
вдигнал и му казал:
- Свършвам, плюе и тръгва!




Наредили се няколко проститутки 
за преглед в малък град пред Здравната служба. 
Минава бабичка и пита 
- Вие за к"во чакате ма? 
- Ами, за захар на бучки - пошегували се проститутките. 
Наредила се и бабата. 
Дошъл нейният ред и доктора я пита 
- И ти ли, ма, бабо? 
- И аз, и аз. Нищо, че съм стара и беззъба и аз обичам да посмуквам.






Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: inkata10
Категория: Забавление
Прочетен: 103075
Постинги: 111
Коментари: 4
Гласове: 75
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930