Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2013 11:08 - Снощи се обади конят ти ... :D
Автор: inkata10 Категория: Забавление   
Прочетен: 443 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Съпруга зашлевила мъжа си по бузата, след като намерила в джоба на сакото му лист хартия, на който било написано името Мерилу.

- Това е името на коня, на който заложих вчера! - възразил той.
На другия ден жената пак му ударила шамар.
- Това пък за какво беше? - попитал мъжът.
- Снощи се обади конят ти.

 

 

Ясновидец се оплаква на доктора 
- Докторе, спрях да виждам бъдещето. 
- Тъй ли?...И откога това? 
- От следващата седмица.

 

 

Късно през нощта се чука на вратата на сарафин. 
Сарафинът отваря и го нападат двама. 
- Какво искате от мен? 
- Сто килограма злато! 
- А може ли да ви дам сто и пет? 
- Може! 
- Жено, злато мое, ставай, за теб са дошли!

 

 

Пиян зяпал една жена в бара.
- Оная жена страшно ми харесва - казал на бармана той. - Ако я черпя едно, ще й предадеш ли, че е от мен?
- Предупреждавам ви, че е проститутка - отвърнал барманът. -Срещу пари ще направи каквото пожелаете.
Пияният отишъл при жената и попитал:
- Наистина ли си проститутка?
- Да - потвърдила тя. - Правя го за пари. За двеста долара ще направя каквото поискаш.
Пияният извадил двеста долара от портфейла си, дал и ги и казал:
- Боядисай ми къщата!

 

 

Съпруг и съпруга вечеряли в къщи и по едно време се звъни на вратата. Жената се стреснала: 
- Леле,мъжа ми си идва! 
Съпругът и хоп-скочил в гардероба. По едно време се усетил, излязъл от гардероба и казал: 
- Брей, жена, с тия командировки, как сме се изнервили!




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: inkata10
Категория: Забавление
Прочетен: 103088
Постинги: 111
Коментари: 4
Гласове: 75
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930