Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2013 23:20 - Това е тетрадката ми за смятане наум, госпожо!
Автор: inkata10 Категория: Забавление   
Прочетен: 493 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Купил един мъж крава. След време я завел при ветеринаря:

- Млеконадоят е добре, храни се добре, послушна е... в общи линии всичко е нормално, но когато я заведа при бика - сяда си на задницата и не мърда.
- Да не сте я купили от Перник?
- Да, точно от Перник е, а как се досетихте?
- Жена ми е от там!

 

- Васко, защо цял час стоиш над тази празна тетрадка? 
-Това е тетрадката ми за смятане наум, госпожо!

 

В цветарския магазин: 
- Госпожо, днес купувам за последен път цветя. 
- Града ли напускате, господине? 
- Не, ще се женя!

 

В социологическо проучване питат жените каква професия предпочитат да работят мъжете им. Една от тях отговаря:
- Космонавт.
- Защо? 
- Защото по половин година са в командировка, а когато се връщат, цялата страна знае една седмица предварително...

 

Девойка пита гаджето си:
- Скъпи, ние имаме вече тримесечна връзка. Не е ли време вече да ме представиш на семейството си?
- Няма начин - отговаря младежът. - Жена ми е на море, а двете ми деца са във ваканция и са на село при баба и дядо.




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: inkata10
Категория: Забавление
Прочетен: 103081
Постинги: 111
Коментари: 4
Гласове: 75
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930