Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2014 00:32 - Да ти подаря бинокъл, че да видиш с чия жена се гоня!
Автор: inkata10 Категория: Забавление   
Прочетен: 584 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 80 годишен старец, отива на лекар да му издаде медицинско, като казва че му предстои сватба. Лекаря му честити и пита:
- И как се решихте на тази стъпка? На колко години е булката?
- На 18.
Лекаря изумен, обяснява:
- Длъжен съм да ви кажа че прекомерно многото секс на тази възраст, може да доведе до сърдечен удар и евентуална смърт.
- Аааа. . . Да мре бе. . . Друга ще си намеря!






-Абе кога имаш рожден ден?
-Защо питаш?
-Да ти подаря едни завеси, че по цял ден ви гледам с жена ти как се гоните голи из къщата.
-А на теб кога ти е рождения ден?
-А ти защо питаш?
-Да ти подаря бинокъл, че да видиш с чия жена се гоня!







Между приятели:
- Ей, човече, спомням си навремето, майка ме изпращаше до магазина с едно левче. Аз взимах хляб, сирене, мляко, боза, някое списание, 2-3 шоколада и се прибирах със сума ти ресто. А пък сега няма вече такова нещо! С тези камери по магазините...







Съдят 75-годишна баба. Тя обяснява:
- Седя си аз в парка на една пейка, и до мен сяда един младеж. Почва да ми хвърля закачливи погледи, примъква се към мен, пуска ми ръка, почва да ми шепне нежно, казва че ме обича, посяга да ми разкопчае блузката...
И аз стоя, какво да правя - от толкова години не съм била с мъж. А той изведнъж става и казва - "честит първи април". Е как да не го застрелям?





Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: inkata10
Категория: Забавление
Прочетен: 102908
Постинги: 111
Коментари: 4
Гласове: 75
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031